Обмін та повернення
Повернення товарів здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту купівлі при виконанні всіх норм передбачених Законом.
Покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
1. Товар неналежної якості. Якщо товар не відповідає якості про який заявляв виробник.
Товар неналежної якості – товар з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до них, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем). Товар неналежної якості може підлягати обміну (поверненню) протягом гарантійного строку, зазначеного у документах, що додаються до продукції.
У разі виявлення споживачем недоліків товару і пред’явлення вимоги про його заміну, продавець зобов’язаний замінити такий товар протягом семи днів з дня пред’явлення зазначеного вимоги споживачем. Або відшкодувати вартість товару на дату покупки.
Розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві протягом трьох днів.
Термін обміну (повернення) товару неналежної якості:
- у разі гарантійного терміну – визначає виробник;
- у разі виявлення недоліку – 14 днів на його (їх) безоплатне усунення (або за домовленістю сторін);
- при виявленні суттєвого недоліку – індивідуально;
В разу обміну/повернення товару неналежної якості транспортні послуги сплачує продавець.
2. Товар належної якості. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з будь-якої причини не влаштовує покупця.
Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний та відповідний вимогам, встановленим для цієї категорії продукції та умовам договору зі споживачем.
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або якщо з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів без урахування дня покупки.
Умови обміну / повернення товару належної якості:
- товар не використовувався
- збережено його товарний вигляд та споживчі властивості
- повна комплектація
- цілісність упаковки (допускається розрив чи відсутність термоплівки)
Права споживачів при придбанні товару належної якості:
- Обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
- Придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
- Здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
- Отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
В разу обміну/повернення товару належної якості транспортні послуги сплачує споживач.
Обмін/повернення товару можливо здійснити за наступними адресами:
- Україна, м. Ірпінь (Київська обл.), вул. Соборна, 152 Ж (Виробництво)
Графік роботи:
Понеділок – П’ятниця: 09:00 – 18:00
Субота – Неділя: вихідний
- Україна, м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 27 (магазин Submarina Фільтри Води)
Графік роботи:
Понеділок – П’ятниця: 09:00 – 18:00
Субота – Неділя: вихідний
Субота – Неділя: вихідний
- Надіслати товар Новою Поштою
Картриджі для фільтрів води
Фільтри для води 
